dimarts, 23 de febrer del 2016

AVUI ... lectura!!


Avui cadascun ha triat un llibre ...


 

Són petites biografies de diferents personatges universals. 
A cada volum una figura de la història, de les ciències, de l'art, de la cultura, de la literatura o del pensament ens revela d'una forma amena la seva vida i la seva obra, així com l'ambient del món en què va iure. 

Podeu escriure un comentari amb el vostre nom i dir quina biografia estau llegint!

Quines ganes de que cadascun ens pugui explicar coses del seu personatge!!

El DIVENDRES 11 DE MARÇ jo crec que quasi tots ja haureu pogut llegir les biografies i podrem començar a explicar als companys. 
Recordau queheu de recollir i organitzar la informació que necessitau per poder després explicar als companys; per exemple, podeu fer servir el guió que hem treballat:
Nom,naixement i primers mesos de vida (lloc, data, anècdotes si en té, altres), infantesa (1-9 anys, fets importants, ...), perquè és un personatge conegut, ...




9 comentaris:

  1. Hola soc na paola,el
    meu llibre es d'en mozar es un llibre molt interessant! Perque mozar als 6 anys ya s'en anava amb la seva germana nannerl de gira!

    ResponElimina
  2. Hola Paola,
    mot bé! així m'agrada, ja veig que saps fer comentaris. A veure què més ens podràs contar del teu personatge. Na Marta segur que també està molt contenta.

    Ànim i segueix llegint!
    Nuria

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat que sí estic molt contenta que aprengueu molt sobre grans músics de la Història. Paola, m'hauràs de dir quines coses interessants has après i així compartir-les a classe de música!

      Elimina
    2. Hola Marta,clar que os contare mes coses d'en mozar

      Elimina
  3. Soc Romeo i estic amb el llibre de Marie Curi que te dos premis nobel i es molt interesant

    ResponElimina
  4. Hola soc Gabriel i mestic llegint el llibre den Cromañó

    ResponElimina
  5. hola soc Mirella mestic llegint el llibre de Anna frank

    ResponElimina
  6. Molt bé! Veig que estau molt animats amb aquestes biografies tan interessants; ja ens contareu més coses!!!

    Salut,
    Nuria

    ResponElimina
  7. hola soc carlos, m'he llegit el llibre de Gandhi, m'agradat molt i m'ha paregut molt interesant.

    ResponElimina